11 Ocak 2013 Cuma

Zorunda mısın?

Şiir Şiirler - En guzel siirler - Şiir oku - Şiir yaz - Şiir gonder - En guzel Sozler - guzel sozler
                     
                  Zorunda mısın?

Binbir umutla geldim, kapıları kapatma,
Sitemleri saçarak gitmek zorunda mısın?
Dua ehli gönlümde umutsuzluk yaratma,
Bir derdime bin derdi katmak zorunda mısın?


Kederli günlerimde muhabbetsiz bıraktın?
Düşmanlarım bekledi, sen millerce ıraktın,
Yalanda büyük usta, muhabbette çıraktın,
Her çiçeğin balını tatmak zorunda mısın?


Gözlerimi kırpmadan can verirdim uğrunda,
Sevinerek koşardım, en ufak bir çağrında,
Yabancı çiçeklere yer vererek bağrında,
Yalancı sevdalara gitmek zorunda mısın?


Unuttun mu bir tanem gözyaşı döktüğümü,
Uğraştım çözemedim gönlünde çok düğümü,
Kerem’im sen olmazsan viranda çöktüğümü,
Anlamayıp sevdamda yitmek zorunda mısın?


Sakladığım sevdamsın derinlerde özdesin,
Şiirimde mısrasın, şarkılarda sözdesin,
Yüreğimde ateşte, benliğimde közdesin,
Yellerde duman duman tütmek zorunda mısın?


Birden bire değiştin, muradına erdin mi?
Yalancı sevdalara şiir köşkü ördün mü?
Benim olan gönlünü yabanlara serdin mi?
Umut dolu ufkumdan batmak zorunda mısın?



GÜLHUN ERTİLAV

Hiç yorum yok: