11 Ocak 2013 Cuma

Mavi Mavi Dökülüyor Aşk Şiiri

Şiir Şiirler - En guzel siirler - Şiir oku - Şiir yaz - Şiir gonder - En guzel Sozler - guzel sozler Savrulmuş yüreğim denizin ortasına mavi mavi Deniz yıkasın Sırtımdaki ihanetin yosun tutmuş izlerini Göçebeyim ben yeni aşklara Çözüyorum Ayrlığın bağlarını Kör düğümler atılmış halatlarını Gözyaşlarımı çıkarıyorum hapsolmuş demir parmaklıklardan Ve aksın Ve yağsın Ve boşaltsın Sensizliğin sarhoşluğuna yorma bu hallerimi Havalar serin çarpıyor mavi mavi beni O gece Yıldızlara küstüm ben Aya küstüm Ayrılıklar doğurdum nihavend makamında taze taze Şarkılarımın gönlü kırık Sazımın telleri kopuk Seni sana bıraktım ben sen giderken Kalanlarla yaşamak hayal kırıklığı Kalanlarla yaşamak ninni tadında şeker şerbet misali Ama olmuyor Ama avutmuyor basmıyor aklımın trafiğine hataları bağışlamak Gitmek kalmak iki ateş arasında kalmışım Senin ormanında büyüyemedim ben Ağaç olamadım meyva veremedim dallanıp budaklanamadım Ne gül oldum Ne de gülün Çok tatlı kanıyor yaralarım yıkanıyor mavi mavi

Hiç yorum yok: